fredag 27 april 2012

Omväxlande arbete

De e stora kontraster i mitt jobb, den ena dagen är aldrig den andra lik. Men det är oxå det som gör att jobbet är så kul trots all slit, press och stress. Idag va en extremt lugn dag, när ja anlände kl 7 som andra personal dök första barnet upp. I vanliga fall kan de va 6-7 barn då! Totalt blev de 7 barn idag, till 6 personal... :-) Så jag här hunnit planera och skriva en massa idag (vilket inte blir varje vecka tyvärr)och kompat ut en hel timme tidigare :-) Begav mig till hemmet för ett riktigt tufft pass, ben triceps och 45 min cardio. Sen hem och plantera jordgubbsplantor, dra ogräs, fixa i husvagnen, mysa med barnen och äta en massa gott :-) Härliga fredag :-) Men vad jag har ätit idag, verkligen massor! Får bli ett träningspass imorgon oxå, efter sovmorron och lååång frukost :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar