måndag 30 april 2012

Välkommen sköna maj och våren :-)

Vilken härlig valborg vi hade igår, sommarvärmen på dagen, massa glada och snälla barn, trevliga vänner och en mysig kväll. Första valborgskvällen på många år som va så varm, ljus och skön :-)
Dagen idag har jag startat med ett KB-pass och nu en lååång frukost. Efter lunch ska vi kolla kusinen som ska bada  första maj-doppet, hoppas på sol då.

Har fotot mig själv lite idag och de börjar minsann hända lite med rygg, axlar och armar :-) Men magen ser för eländig ut :-( Vet inte hur jag ska få ordning på den!? Mer intensiv kondition skulle jag tro... Så svårt att hinna med ibland bara! Igår kände jag för att springa men kunde inte då Milva sov middag och jag va själv med barnen. Å de va rena sommarvärmen så att ställa mig inne på crosstrainern lockade inte, vad gör man då? Jo släppar ut crosstrainern på trädäcket och tränar i solen :-) Riktigt härligt!! Men alla som gick förbi glodde lite konstigt men de bjuder jag på ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar