lördag 31 december 2011

Årets sista dag...

Och dagen har börjat på allra bästa sätt! Jag, T och M tog en låååång sovmorron (för att va oss), inte förrän kl 8.30 steg vi upp. Då satt E och W i soffan och tittade på bollibompa, de brukar dom göra på helgerna. Skönt med "stora" barn som klarar sig själva på morrnarna ;-) Efter en stor och god frukost fick vi lite oväntat men vädligt trevligt besök, alltid lika trevligt :-)
Jag har hunnit med årets sista löparrunda, de blev en temporunda på strax över 7km. Och det känns rejält i benen nu vill jag lova! Jag har inte proiterat löpningen på sista tiden, sen september har jag mest bara sprungit små korta intervallpass. Men nu är det bara drygt 4 månader kvar till humlestaffeten och eftersom jag har lovat att springa längsta sträckan i år känns det som hög tid att ta tag i löpningen igen!
Nu ska jag spela lite spel med E & W innan det är dags för lite nyårs förberedelser.
Önskar er alla ett riktigt gott nytt år :-)

1 kommentar: