fredag 30 december 2011

Det blev inget...

Som väntat gick jobbet till nån annan, nån som kan jobba heltid som dom sa. Även om det inte va mitt drömjobb så är det lika trist varje gång med ett nej! Det tar på den lilla självkänsla jag har! Känns som jag behöver jobba med den biten, verligen sätta mig ner och fundera över vem jag är och vad jag vill. Lära mig att säga positiva saker om mig och se mina ljusa sidor...! Andra intrevjun som jag varit på nu och andra "nejet" som jag fått, men å andra så har jag själv tackat nej till tre intervjuver ssom har gällt småbarnsavdelningar. Jag vill som sagt helst jobba i skolan, men kan tänka mig att jobba på syskonavdelning men småbarn... nej tack! Jag beundrar dom som klarar av det jobbet men jag gör inte det, inte just nu iallafall!

2 kommentarer:

  1. Skit också!
    Men då var det helt enkelt inte mening.
    Det kommer nya chanser.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Känns skittrist att få höra nej, oavsett om man vill ha jobbet eller inte. Jag har varit på 3 andra intervjuer och dom har inte ens besvärat sig med att höra av sig till mig, DET känns förjävligt för det tycker jag att man gör!
    Mitt nya jobb är på en mixad avdelning nu, 1-6 år. Jag är ju då helst på småbarn, vet inte riktigt varför... Tycker dom stora barnen kan tjabba så mkt, blir så mkt tjafs och bråk och jag orkar bara inte med det...
    Hoppas ändå på att komma in på nån skola till hösten, måste byta yrke. Måste. Jag orkar inte...

    SvaraRadera