söndag 12 februari 2012

-10 grader

stod det på termometern idag *HYYYY* En sån här dag skulle man bara vilja dra täcket över huvudet och sova en stund till! Och det hade jag behövt idag, det har inte blivit mycket sömn inatt. Lilla M har inte sovit så bra :-(
Men lilla sjuklingen verkar må lite bättre idag, ögonen är inte kladdiga och termometern visar inte på nån feber ännu. Men den kan ju komma sen... Hur som helst så får lilla M va hemma och vila med T idag.
Just nu sitter vi och äter frukost, M är i sitt esse och säger "boooo" och skrämmer alla ;-), E ska till skolan om en timme och om M verkar pigg då så kör jag, hon och W och tränar en stund. Sen ska W till förskolan vid 9.30 ungefär och T får ta över Milva som förhoppningsvis ska sova middag efter en stund så dom kan sova lite ihop. Jag jobbar 10.30-16 idag, lagom tid :-) men från v.9 och 5 veckor framåt ska jag jobba 8.30-16 på måndagar pga 6-årsverksamhet som jag ska hålla i. De kan nog bli kul :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar