fredag 17 februari 2012

Lördag igen

Vart tog denna veckan vägen? Den försvann lika fort som den kom!
Jag vaknade redan kl 5.50, hopplöst att sova så dåligt som jag gör. Eftersom jag inte kunde somna om så gick jag in i mitt lilla hobbyrum och körde ett 50minters pass på crosstrainer avslutat med en corecirkel. Nu njuter sitter vi hela familjen och njuter av en stor härlig god lördags frukost :-) Jag ÄLSKAR frukost, är en riktig frukost frukostmänniska och anser att det är dagens viktigaste mål. På vardagarna äter jag i princip alltid gröt, ägg (ibland som det är med makrill och ibland på finncrisp med makrill såklart ;-)) Men på lördagarna brukar jag lyxa till det med grötplättar/stekta äppelbitar i kanle/kardemumma/kesella  eller yoggi/kvarg, musli och till det finncrisp med ägg/makrill och keso/skinka och en massa kaffe såklart :-) Det är helglyx för mig det!
Nu ska jag snart bege mig iväg på aquabox i simhallen tillsammans med min syster och lagom till den är slut så kommer T och barne till simhallen och så ska vi bada tillsammans en stund. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, inget alls planerat idag förutom medlodifestivalen ikväll. Jo förresten ett besök i eftermiddag men annars inget.
Ha en bra lördag <3

1 kommentar:

  1. Jag hade önskat att vi haft en simhall här. Det är verkligen bästa motionen för mig!
    Hoppas att ni mår bra annars. Har Engla märkt av plusgraderna? Jag har det riktigt jobbigt nu.

    Massa kramar!

    SvaraRadera