lördag 11 februari 2012

Härliga lördagsmorron :-)

Började dagen kl 7 med lite träning, 3 min uppvärming, 20 min intervaller (40/20) på crosstrainern, 4st tabata med TRX, 1 st tabata KB-sving, 10 min intervall (40/20) på crosstrainern och slutligen 1st plank tabata *Gött* :-)
En snabb dusch och sen fixa frukost till mig och barnen, T jobbar natthelg så han sover nu. Till mig och W blev det smarriga grötplättar med äppelbitar stekta i kardemumma och kanel och så en klick kesella till det *mums* Och så en stor proteinlatte, men tyvärr skar sig proteinpulvret lite, får testa med en annan sort nästa gång. E och W sitter och bråkar om precis allt *suck* förstår inte varför dom inte kan va i samma rum utan att bråka?!
Nåja nu ska jag snart plocka undan och sen ska vi bege oss till simhallen tillsammans med syster yster och hennes  barn. Ikväll blir det bio för min del och melodifestivalmys för barnen med morfar och kusin L.
Trevlig lördag :-)

1 kommentar:

  1. Ha det så kul på badet!
    Vi ses i soffan framför mello ikväll :-)
    Kramar

    SvaraRadera