onsdag 15 februari 2012

Dagen bästa stund

är givetvis när jag kommer hem från jobbet och får träffa mina älsklingar som möter mig i hallen och skriker "mamma" :-) Men förutom det så är dagen bästa stund NU! När alla barnen är i säng och jag sitter i soffan med datorn i knät och en stor skål fruktsallad med kanel och kesella och en kopp te och idag lyxar jag till det med en proteinchockladboll :-)
Nu är det bara det bästa av veckan kvar, imorron slutar jag redan 12.30 och på fredag 13.30 sen är det ääääntligen helg igen :-) Måndag och tisdagar är hemska dagar jobbar till 16 och 17.30 då men onsdagar är ganska okej, slutar 14.30. Men det är ganska skönt att ha det värsta först och bästa sen och så är allt bättre än jag hur jag hade det förra terminen, då jobbade jag till kl 17 varje dag *usch*!!
Funderar lite på att ta en runda till stan imorron när jag slutar tidigt och T har frivecka, tänkte in och spanna på ny vårjacka och mössa till W.  Till E och M är det redan fixat, bara skor kvar. Ja jag gillar att va ute i god tid när det gäller ytterkläder :-)

1 kommentar:

  1. Då är vi två!
    Jag har också fixat ytterkläderna till alla tre. Så skönt!
    Mysigt med en tidigare dag idag.

    Kram

    SvaraRadera