måndag 9 januari 2012

Jobbångest

Go morron! Sitter och äter frukost med familjen, E ska snart till skolan oc W och M till förskolan och jag... Ja vad ska jag göra i mitt arbetslösa meningslösa liv? Just idag ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig, funderar på att be dom g mig en praktik eller vad som! Jag får panik av att va arbetslös, att inte göra nåt! Har sökt några kurser på HKR ifall jag inte hittar nåt jobb, men alla jag ville läsa ingår i lärarlyftet vilket innebär att man måste ha fast jobb för att få läsa! Så dom kan jag nog räkna bort! Och jobb ser det inte ljust ut med.... Nästan så jag ångrar att jag inte tog ett jobb på en småbarnsavdelning! Jag får panik av att inte göra nåt!! J A G   M Å S T E   H A   E T T    J O B B   N U ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar