fredag 6 januari 2012

Provtagningen som inte blev av...

Ibland blir jag rädd för mig själv, inte för att jag är särskilt aggresiv eller nåt sånt, utan har bara extremt dåligt minne. Egentligen är jag nog mest lite allmänt okoncentrerad och glömmer en del saker, precis som alla andra gör ibland! Men nåt som jag brukar ha stenkoll är allt som har med Es sjukdom och medicinering att göra. Igår kväll så kom T på att E skulle ha tagit blodprov på morronen inför medicineringen på måndag, det hade jag helt totalt glömt bort! Känner mig så hemsk som glömmer nåt så viktigt! Nu är det ju röd dag idag dessutom så provtagningen har stängt fram till måndag morron då vi måste ha provsvaret. Vi ska ringa in till jouren nu vid 9.30 för att se om dom kan ta det akut, håller tummarna för det!
Uppdatering: Dom skulle ringa tillbax så snart det blev vår tur, så jag fortsätter att vänta... Nu har dom ringt och ja dom kunde ta henne så nu får vi sätta lite fart! E och T får  köra i till Krstd och fixa de plus handla, jag och M får gå och lämna W på kalas kl 11. Efter kalas och middagsvila för M så ska vi till några vänner, sen hem, och fixa tacos :-)
Ha en trevlig fredag :-)

Dag 5 (igår)
Frukost 9.00: Gröt, kesellaröra, berocca, kaffe
Mellis 12.00: Proteinlatte, apelsin och mandel
Middag 14.00: Mathavre, quorn, sallad, sås (på turkkisk yoggi)
15-16 Gymmet Ben/axlar/triceps
16.15 proteindrink och banan
18.00 Kesoplätta, sallad
21.00 apelsin, mandel och kesella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar