fredag 6 januari 2012

Lite nytt och lite omändrat

I veckan va vi som sagt på IKEA och handlade lite smått, egentligen skulle va bara ha två hyllplan och fyra konsoler till tvättstugan/mitt nya hemma gym. Men som sagt slank det ner lite annat smått och gott bla en ny servis och nya kaffekoppar :-)
Tänkte visa lite bilder från en del av vad vi köpte och på barnens nya skrivbord som vi fixat nu på jullovet

Köpte e ny ram så vi kan ramma in barnens teckningar och byta när vi känner för det

Nya rammar till barnens skol/dagisfoto, nedanför hänger dom själva upp nya teckningar.

Ms pysselhörna

Es nya skrivbord

Viktigt med en egen kalender oxå ;-) E måste ha koll på vilket datum det är och vilken som har namnsdag.

Ws nya skrivbord.
Och så bästa köpet enligt mig, en skön dyna till stolen, ny stor kaffekopp som rymmer en stor proteinlatte och nya fina tallrikar :-)
Och så lite bilder från min kombinerade tvättstuga (eller ja torkrum/ren tvätt förvaring är nog mer rätt benämning, då tvättmaskinen finns i "gången" på väg ut dit)/hemma gym. Man får plats med ganska mycket på 4kvm om man bara vill ;-)
Ja här ser ni då min crosstrainer, torklinor, TRX:en i taket och tv:n.

Två styck KB på 8kg och 16kg samt yogamatta.

Nya hyllor till förvaring av tvättkorgar, varje familjemedlem har en egen korg där vi lägger ren tvätt och så en korg för strycktvätt och en för underkläder, handdukar mm.

Mitt fina skåp där jag förvarar alla mina jobbgrejer, sygrejer och annat småplock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar