torsdag 5 januari 2012

Trettondagsafton...

...är det tydligen idag, får erkänna att jag inte har helt koll på vad det innebär! Och har inga speciella planer för att fira det heller ;-) Idag är iallafall ännu en dag då jag sovit alldeles för länge och vaknar med huvudvärk *suck* Det är hopplöst att alltid få huvudvärk så fort jag sover länge, ibland kan det va skönt att få sov en stund längre! Tanken var iallafall att gå upp i tid men M vaknade kl 6 och eftersom T jobbar fm och jag tyckte det va för tidigt för M att gå upp så fick jag snällt ligga kvar tills hon somnat om. Och såklart somnade jag oxå och sov ända till 8.30, vilket är alldeles för länge för mig! M sov ända till 9.30, lilla sömntutan :-)
Inga särskilda planer för dagen idag mer än att Truls ska till vetrinären kl 13 och få sin årliga vaccination. Men det fixar morfar och Engla :-) Jag får väl fortsätta med min packning inför resan, ja denna packning... Undrar om jag kommer lyckas få med mig allt utan att överskrida vikten?! Det är hur mycket som helst som ska med, förutom kläder, blöjor, solkräm och allt det vanliga så ska vi ha med diverse medicer och intyg! Får nästan panik bara jag tänker på den förbaskade packningen ;-)

En liten dags rapport för igår oxå
Dag 4
Kl 6.30 10 min crosstrainer, KB tabata 8 rep, 10 min crosstrainer
Efter träning: 1 proteindrink
Frukost kl 9: Gröt, kesellaröra, berocca, kaffe
Mellis kl 11.30: 2 finncrisp med keso, kaffe
Middag kl 14.30: Lax, potatis, kall sås, sallad, keso, kaffe
Kvällsmat kl 17.30: Kvarg/yoggi med musli och kiwi
21.00: Proteindrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar