tisdag 3 januari 2012

Dag 3

Blev en oplanerad lång sovmorron idag, egentligen gillar jag bäst att komma upp i tid. Får oftast huvudvärk om jag sover för många timmar men idag va det så skönt att ligga kvar ;-) Efter en sen frukost och ett besök på apoteket i grannstaden (här i vår lilla by har dom inte haft möjlighet att ta recept på måååååga veckor!!) begav vi oss till ikea. Skulle bara köpa två hyllplan och fyra konsoler till tvättstugan men nåt mer slank nog ner för det hela gick på 2500kr ;-) På ikea träffade vi våra goda vänner familjen S/N och åt födelsemiddag med dom, trevligt :-)
Efter vi kommit hem stack jag iväg till gymmet, träffade H där så det blev en rejäl genomkörare av kroppen, det lär kännas imorron! Snabbt hem och byta av T som skulle på fotboll inne i stan, jag och barnen roade oss med att packa upp och skruva ihop en ny toapall. Till och med Milva hjälpte till att skruva :-)

En snabb dagens...
Frukost: Gröt, kesellaröra, kaffe
Mellis: Kesella och nötter
Middag: Kyckling, pommes, bearniesås, grönsaker, kaffe (på ikea)
Mellis: Proteinlatte och kiwi
Efter träning: Banan, kesella/yoggi, musli
Kväll: Proteindrink

Träning: Rygg/Bröst/Biceps-pass på gymmet

1 kommentar:

  1. Skönt att sova tycker jag :-) Jag får inte huvudvärk, jag blir stel istället.
    Skulle också vilja på IKEA. Lite nya vårfärgade ljus skulle passa bra här hemma. Trött på det röda!

    Kramar

    SvaraRadera